Paul Schulten presenteert zijn zomercollectie in het Okura Hotel te Amsterdam op 28 februari 2010






Paul Schulten begint zijn carrière in de mode door als ontwerper, modelleur en coupeur te werken bij verschillende modehuizen. In 1989 krijgt hij een eigen damesmerk en een eigen herenmerk.
In 2000 begint hij zijn eigen bedrijf, Paul Schulten Haute Couture. Vijf jaar later is het tijd voor een tweede bedrijf, Suited Corporate Fashion B.V.

Naast zijn eigen kledinglijnen verzorgt hij ook de kleding voor een aantal televisieprogramma's. Zo zorgde hij in 1993 voor de kleding tijdens de uitreiking van de Televisierring en vanaf 2000 de kleding voor de Staatloterijshow.

Verder verzorgde hij ook de kleding van Catherine Keyl, Astrid Joosten, Tineke Verburgt en Linda de Mol.

Comments

Protocolbureau said…
1 March 2010
Patricia Paay en het bitterbalincident.
Source: de Couterekrant.nl
Link: http://www.couturekrant.nl/index.php?showText=2198

Tijdens de afterparty deed de organisator van de show van Paul Schulten iedereen uitgeleide. Bij de statige brede trap naar de lobby beneden verzamelden zich verschillende gasten die elkaar de hand schudden ten afscheid.

Daaronder bevonden zich ook wat mensen van de pers. Opeens ontwaarde Patricia Paay een journalist wiens gedrag haar hevig had ontstemd. Datzal heus niet voor niets zijn geweest. Maar ... terwijl deze meneer naar beneden afdaalde drukte zij geheel onverwacht als straf een bitterbal op zijn schedel.

Hij schrok natuurlijk heel erg. En er vlogen spatten hete klodders in het rond rond waardoor het goudkleurig jasje en de rok van een heel sympatieke dame die toevallig in de buurt was ook werden bespat en gevlekt.

“Waarom deed je nu zoiets?”vroeg ze Patricia Paay. “Het spijt me dat je er last van hebt,” antwoordde de veel geplaagde ster. “Ik kon het niet hebben dat deze meneer mijn moeder lastig viel.”

“Ja… Ik zou ook kwaad zijn als mijn moeder lastig werd gevallen,”antwoordde de dame haar. “Net als jij. Heel kwaad. Maar zoiets doe je dan toch niet…”

Patricia bood nogmaals haar excuses aan die daarop met veel begrip werden aanvaard. Want iedereen weet dat BN-ers soms door allerlei flauwekul-verhaaltjes tijdelijk van hun stuk kunnen raken.

Uiteraard moesten wij het de dame wel even vragen: “Was deze bitterbal heet? Dan zou dat echt heel erg aan kunnen komen… Jakkes...”

“Dat weet ik niet precies,” aldus de dame van het goudkleurige jasje die haar naam niet wilde noemen. “De organisator van de show Jean Paul Wijers kwam meteen met servetjes aan om de vlekken te deppen en hij was heel aardig voor me. Het za took in mijn haar maar dat was ik even er uit.”
Protocolbureau said…
Patricia Paay slaat bitterbal kapot op hoofd journalist
Letterlijk hot news… Een minder chique en glamourous actie van Patricia Paay. Na de modeshow van Paul Schulten vanavond in Amsterdam sloeg de diva een bitterbal kapot op het hoofd van journalist Ger Lammens van het blad Weekend. Voor Ger kwam de bal letterlijk uit het niets. Op Twitter laat hij weten: “Deed niks. Ging vroeger met haar op vakantie, zal je maar niet vertellen wat ze allemaal deed (1976). Veelal schrijf ik aardig over ‘t mens. Maar kennelijk zat haar iets dwars. Aandachtsjunk. En dat nota bene op de herdenking van de droeve dood van gentleman Edgar Vos…”

Hij besluit met “Hoe diep kan een mens zinken… Deze KERMISATTRACTIE tot ver onder mijn kelder, tussen de ratten.” Waarom La Paay dit deed, is dus voor ons nog geheel onduidelijk. Wij verwachten dat dit morgen voorpaginanieuws is en een “bitterballengate” zich heeft ontketend. Wat een sensatie op de zondagavond! Wordt vast vervolgd…
Protocolbureau said…
UPDATE 1 maart: Volgens Patricia zou Lammens, toen ze net gescheiden was van Adam Curry, onder valse voorwendselen met haar moeder hebben gebeld om zo informatie te vergaren. Patricia zou daar woedend over geweest zijn. Dochterlief Christina Curry reageerde ook nog op het voorval op Twitter: “volgende keer dauw ik een frikandel in ger lammens z’n anus, met de groeten van mijn moeder”

Popular Posts